Sök på sidan

Snabbnavigera på sidan genom vår smarta sökfunktion.

Hem
Företaget

Resan började med skor. Nu är vi en stor familj!

På TooEasy brukar vi säga att vi är som en stor familj och att våra kunder är våra vänner. Under årens lopp har en stark samhörighetskänsla växt fram och vi vill att varje kund ska känna en trygghet i att ha oss som en nära samarbetspartner. Vår arbets- och kundfilosofi formades när vi 2008 lade grunden till det som skulle bli TooEasy några år senare. Då var det tillsammans med skokoncernen Nilson Group vi startade ett utvecklings- och samarbetsprojekt.

Våra ledord

Kontroll på avtal och kontrakt

Ända sedan starten 2008 har vi haft som krav att TooEasy ska hjälpa och guida användaren att följa alla avtal och regler.

Fokus på Nyckeltal (KPI)

Genom enkla och snygga grafer ska TooEasy visa utfall mot budget i syfte att maximera intäkter och minimera kostnader.

Användarvänlighet

Våra normala användare är inte IT-specialister så full fokus på att "allt" ska gå att göra i en vy genom självklara funktioner.

Gemensamt

TooEasy är inte till för oss, det är våra kunder som ska använda TooEasy vilket innebär att vi gör all utveckling gemensamt.

En utvecklande miljö med våra kunder i absolut fokus.

Våra kunder är själen av vår tjänst och gemensamt är vi en stor familj som blir bättre tillsammans

Att ha bra kundrelationer är en självklarhet för de flesta företag, men vi ville mer. Vi såg en stor potential i att knyta till oss våra kunder och göra dem extremt delaktiga i vidareutvecklingen av TooEasy.

Det är kunderna som har den bästa kunskapen om sina verksamheter och de behov som finns av ett verktyg som förenklar all schemaplanering, personalhantering och tidrapportering.

Vi träffar mer än gärna våra fantastiska användare

Våra kunder är själen av vår tjänst och gemensamt är vi en stor familj som blir bättre tillsammans

Användarträffar

Från en nöjd kund till framtiden

Att vi idag kan erbjuda det vi erbjuder är ett resultat vägen från problem till lösning - och lösning till nyfikenheten om att lösa ännu fler saker. Lösningsorienterade, helt enkelt.

2007

Det började med Skor. En förfrågan från Nilson Group blev startskottet till det som idag är TooEasy.

2011

TooEasy blev ett standardsystem med enkelhet som måtto. Innebar även att antalet kunder kunde ökas betydligt.

2022

Tillsammans med våra kunder är någonting stort på väg att hända. Framtiden - Vi kan knappt vänta.

Schemalägg personal med ett schemaläggningssystem som sparar tid och pengar

Gör det enkelt för dig genom att schemalägg personal med ett schemaläggningssystem som sparar er mer tid och pengar för varje minut spenderad

Vi söker en ny stjärna till vår Customer Relation – grupp!

Då TooEasy’s fina kundfamilj växer behöver vi nu rekrytera en ny stjärna till vår Customer Relation – grupp. Det är här magin sker, all kontakt med våra fantastiska kunder ifrån första säljsamtal till eftervård och klassisk kundsupport.

Ingen vanlig support -
Customer Relations.

TooEasy’s supportmodell är ingen vanlig support där du ringer eller mailar in din fråga eller önskemål till en anonym avdelning som i bästa fall svarar nästkommande dag. Ofta med en följdfråga som svar då den som svarar inte har en aning om dig eller ditt företag. Än mindre hur er systemuppsättning ser ut eller hur ni jobbar som företag. 
Mer om vår support
Om vår support

Att komma igång med TooEasy är enkelt

Kom igång
Boka demo