Personlig kontakt som vet exakt vem du är
Denna modell har använts och finjusterats under drygt 10 års tid och är mycket uppskattad hos alla våra kunder.
TooEasy’s supportmodell är ingen vanlig support där du ringer eller mailar in din fråga eller önskemål till en anonym avdelning som i bästa fall svarar nästkommande dag. Ofta med en följdfråga som svar då den som svarar inte har en aning om dig eller ditt företag.
Än mindre hur er systemuppsättning ser ut eller hur ni jobbar som företag. Vi har vänt på detta då vi är övertygade om att du som kund vill ha en personlig kontakt som vet exakt vem du är, hur din applikation är konfigurerad, om ni har några kundunika uppsättningar eller utvecklingar samt hur ni jobbar. Vi startar denna relation redan vid implementeringen där ni har en och samma person hos oss som är med och guidar er igenom hela resan från köp till skarp drift.
Många gånger är det samma person som ni har fortsatt kontakt med även under förvaltningsfasen men om det är någon annan har vi haft en detaljerad genomgång av er som kund vid överlämnande. På kundens sida är det en eller ett fåtal personer som är s.k. superuser.
Den person som är utsedd som superuser har också varit med från första början och har därmed lärt sig TooEasy mycket bra. Frågor och kontakter hos kunden kanaliseras sedan via denna superuser till sin kontaktperson hos TooEasy.
Därav blir det mest kvalificerade frågor och därmed snabba och kvalificerade svar. Denna modell har använts och finjusterats under drygt 10 års tid och är mycket uppskattad hos alla våra kunder.
Vi kallar detta Customer Relations.