Sök på sidan

Snabbnavigera på sidan genom vår smarta sökfunktion.

Hem
Företaget
Support

Ingen vanlig support

en text om vår support

Personlig kontakt som vet exakt vem du är

Denna modell har använts och finjusterats under drygt 10 års tid och är mycket uppskattad hos alla våra kunder.

TooEasy’s supportmodell är ingen vanlig support där du ringer eller mailar in din fråga eller önskemål till en anonym avdelning som i bästa fall svarar nästkommande dag. Ofta med en följdfråga som svar då den som svarar inte har en aning om dig eller ditt företag.

Än mindre hur er systemuppsättning ser ut eller hur ni jobbar som företag. Vi har vänt på detta då vi är övertygade om att du som kund vill ha en personlig kontakt som vet exakt vem du är, hur din applikation är konfigurerad, om ni har några kundunika uppsättningar eller utvecklingar samt hur ni jobbar. Vi startar denna relation redan vid implementeringen där ni har en och samma person hos oss som är med och guidar er igenom hela resan från köp till skarp drift.

Många gånger är det samma person som ni har fortsatt kontakt med även under förvaltningsfasen men om det är någon annan har vi haft en detaljerad genomgång av er som kund vid överlämnande. På kundens sida är det en eller ett fåtal personer som är s.k. superuser.

Den person som är utsedd som superuser har också varit med från första början och har därmed lärt sig TooEasy mycket bra. Frågor och kontakter hos kunden kanaliseras sedan via denna superuser till sin kontaktperson hos TooEasy.

Därav blir det mest kvalificerade frågor och därmed snabba och kvalificerade svar. Denna modell har använts och finjusterats under drygt 10 års tid och är mycket uppskattad hos alla våra kunder. 

Vi kallar detta Customer Relations.

"Fantastisk support som verkligen lyssnar"

En kort text med feedback från en av era kunder. Sidan idag saknar social proof överlag- något jag tycker vi ska försöka hitta platser att implementera på. Det behöver inte vara mycket - och visst fick vi lite kundutlåtande tidigare. Jag kan ha fel.
Elise Johnsson
Hööks
Malin om Supporten

Det viktigaste är vad våra användare säger

TooEasy’s supportmodell är ingen vanlig support där du ringer eller mailar in din fråga eller önskemål till en anonym avdelning som i bästa fall svarar nästkommande dag. Ofta med en följdfråga som svar då den som svarar inte har en aning om dig eller ditt företag. I videon kan ni se vad Malin Rantamäki på Kicks tycker om vårt system.
Om vår support

Kom igång ni med - upplev support i världsklass

Kom igång
Mer om tjänsten