Summering av vår användarträff på Liseberg 2021

Äntligen kunde vår efterlängtade användarträff gå av stapeln!

Som vi har längtat efter att få träffa alla underbara kunder igen! Dagen genomfördes på Liseberg, i hjärtat av Göteborg, där 100-årsfirandet står för dörren. Firandet till ära hyrde vi deras helt nybyggda restaurang 1923 för träffen. En helt fantastisk miljö i sann Gatsby-anda. För att stimulera leklusten hade vi även hela spelhallen till vårt förfogande under en dryg timme i samband med lunchen.

Christofer presenterar TooEasy's nya 5.4 version.

Agendan för dagen

Fokus under dagen var att befästa 3 fakta, att TooEasy är i absolut framkant vad gäller;

  1. Design
  2. Funktionalitet
  3. Prestanda / Teknik

Vi på TooEasy letar alltid efter möjligheter att förbättras, och visade upp våra framsteg med stor glädje för våra kunder! Störst fokus var att visa upp alla nya funktioner som nu finns att tillgå i nya 5.4 versionen. En helt ny design presenterades också vilket kommer att lyfta TooEasy än mer. Användarvänlighet och smidiga flöden är som alltid i fokus. Under genomgången så var det många punkter som rev ner både applåder och muntligt bifall! Tack alla fantastiska användare för ert engagemang där!!

Styrka i gemenskap

Styrkan i att skapa en nära gemenskap med alla kunder visar sig bl.a. på årliga användarträffar som denna. Det engagemang vi möts av på dessa träffar, och vid andra kundkontakter, stärker oss i att vi ska fortsätta att värna om den starka gemenskap vi byggt upp. Därför har vi på TooEasy inte några vildvuxna expansionsplaner. Vi ska fortsätta att växa i lagom snabb takt där ingen kund ska känna sig bortglömd eller osedd.

Samarbete inom familjen.

TooEasy och familjekänsla

På TooEasy brukar vi säga att vi är som en stor familj och att våra kunder är våra vänner. Under årens lopp har en stark samhörighetskänsla växt fram och vi vill att varje kund ska känna en trygghet i att ha oss som en nära samarbetspartner. Som kund blir du inbjuden till våra användarträffar, precis som denna på Liseberg. Här har du möjlighet att diskutera förbättringar, ta del av kommande nyheter och nätverka med andra etablerade företag i din bransch! 

Stark Lisebergkänsla.

Användare har den bästa inblicken

‍Att ha bra kundrelationer är en självklarhet för de flesta företag, men vi ville mer. Vi såg en stor potential i att knyta till oss våra kunder och göra dem starkt delaktiga i vidareutvecklingen av TooEasy. Det är kunderna som har den bästa inblicken i sina verksamheter och de behov som finns av ett verktyg som förenklar all schemaplanering, personalhantering och tidrapportering. Ett nära samarbete möjliggör att vi hela tiden kan förbättra vår produkt på bästa sätt och genom detta stärka våra kunders användarupplevelse! 

Glädje inför räkmacka.

En kväll vi sent glömmer

Efter en självklar räkmacka vid sen eftermiddag gick ett helt gäng vidare upp till Asivo-Villan för en riktigt trevlig kväll/natt som inte avslutades förrän det höll på att ljusna igen. Genom åren har många vänskapsrelationer byggts,  så att det fanns behov för att träffas, umgås och bara ha det riktigt trevligt i sköna människors närhet är det ingen tvekan om.

Så än en gång, stort tack alla helt fantastiska TooEasy-vänner för en fantastisk dag, kväll och natt😊
Detta gör vi om nästa år!

- TooEasy gänget

Bli en del av en gemenskap

Är du nästa tillgång till TooEasy familjen? Boka ett förutsättningslöst demo möte här eller varför inte göra ett besök hos oss i TooEasy-villan på Danska Vägen 2 i Göteborg? Då kan vi berätta mer om hur vi arbetar, vår kundfilosofi och givetvis också demonstrera TooEasy som tjänst. Ring gärna till vår sälj- och marknadsansvarige Robin Freidlitz på 0734-21 95 51 så ordnar han det!

25K+

Användare

150

Nöjda kunder

5

Språk

4,9+

På App Store

Akademibokhandeln

TooEasy hjälper mig att göra ett ännu bättre jobb som Butikschef. Systemet är otroligt lätt att förstå och nästan självlärande. Jag tjänar in på ren datortid vid schemaläggning, men den största vinsten ligger nog i all tid jag sparar tack vare att systemet hjälper mig göra rätt från början.

Actic

Det vi gillar med TooEasy är systemets enkelhet för cheferna, möjligheten att på ett visuellt sätt se hur man ligger mot budget och att det utan problem hanterar de 4 länder som vi är etablerade i. Asivo tar ansvar för sin produkt och lyssnar på oss som kund.

Peak Performance

Vi använder TooEasy i våra butiker. Enkelheten, att få viktiga KPI:er och nyckeltal ur systemet, har varit en stor hjälp för oss i styrning av våra butiker. Vår lösning med koppling till lönesystemet har dessutom sparat oss oerhört mycket tid tack vare att vi har rätt data från början.

Smarteyes

Tack vare Schemasystemet TooEasy har vi minskat vår personalkonstnad med ca 10%. Systemet är användarvänligt och supporten återkopplar snabbt om vi har några frågor. Vi talar alltid varmt om TooEasy för de företag vi arbetar med.